Gå til innhold

THE SIMS 4 - The SIms 4 er annonsert! LES MER HER!

Foto
  • Logg inn for å svare
6 svar på dette emnet

#1 Avlogget   AlexanderAhlsen

AlexanderAhlsen

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 09 oktober 2012 - 16:23

En spennende artikkel fra bloggen på Games.com! Hvis du har Overnaturlig installert når du installerer De Fire årstider får du en kul værstein!

Games.com skriver at alle de ulike overnaturlige vesenene har forskjellige interaksjoner med værsteinen. Heksene kan skape en vanvittig storm som vil gjøre alle heksene i verdenen din helt gale og de begynner å danse regn dansen! Vampyrer kan slippe løs en mystisk tåke som gjør at vanlige simmer er mer åpne for å bli spist på av vampyrer. Feer kan skape en lett regnbyger som gjør at alle døde planter i verdenen våkner til liv igjen, fjerner alt ugress og skaper en vakker regnbue. Varulver kan kalle på en snøstorm som tar med seg alt mulig av samleobjekter de kan finne!

Sjekk ut bildene under!

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

#2 Avlogget   Carl Fredriksen

Carl Fredriksen
  • 56 innlegg

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 09 oktober 2012 - 16:30

kult

#3 Avlogget   SimsGirl

SimsGirl
  • 192 innlegg

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 09 oktober 2012 - 17:52

Kjempe kult!! Digg!

#4 Avlogget   bggfd

bggfd

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 09 oktober 2012 - 23:52

veldig kult

#5 Avlogget   mildred_sim

mildred_sim

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 10 oktober 2012 - 09:13

Wow! Den der så jo riktig morsom ut! *gnir seg i hendene!*

(Eh..kan jeg for en gangs skyld få lov til å være litt pirkete og angripe skrivemåten din, Ahlsen? Det er forresten veldig sjelden jeg synes det er nødvendig.
Værstein skrives i ett ord. Når jeg leste overskriften din "vær stein" så trodde jeg et øyeblikk at det sto "vær stein!" og at du oppfordret til bruk av ikke helt lovlige stoffer (og da snakker jeg ikke om f.eks. gardinstoff, om du skjønner?)). ;)

#6 Avlogget   AlexanderAhlsen

AlexanderAhlsen

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 10 oktober 2012 - 09:46

Haha, beklager men jeg var det første som fant denne nyheten så jeg hastet litt ;)
Skal oppdatere nå :)

#7 Avlogget   mildred_sim

mildred_sim

Priser:
Brukerpriser

Skrevet 10 oktober 2012 - 10:18

Flott! :)
(Og så skynder jeg meg å rette opp skrivefeilene i det jeg skrev. *rødm!*)

Også tagget med et eller flere av disse nøkkelordene: The Sims 3, sims 3, The Sims, The Sims 3 De fire årstider, De fire årstider, The Sims 3 Årstider, årstider, The Sims 3 seasons, seasons

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere

website security